هر کسی در سرتاسر دنیا میتواند ویدئوهای آموزشی نظام قدیم را مشاهده کند و برای گرفتن حلقه‌ها و حفاظ‌های مربوطه، در ارتباط بنشیند و مستقیما (از طریق ذهن جمعی) و بدون نیاز به وجود مربی آنها را دریافت کند و پس از آن بلافاصله مورد آزمایش و استفاده عملی قرار بدهد. در حقیقت با به کار گرفتن این بخش از آموزه های مکتب عرفان کیهانی حلقه، امکان گذراندن دوره های نظری و عملی عرفان کیهانی حلقه بطور کامل و بصورت شخصی و با خودآموزی بصورت رایگان فراهم شده است.

نکته مهم1: در این مرحله کاربر فقط لازم است با دیدن ویدئوها و با رسیدن به مقاطعی از دروس که در آنها حلقه و حفاظ های مربوطه تفویض میشوند، بدون نیاز به مربی در ارتباط قرار گرفته و آنها را دریافت و مورد آزمایش عملی قرار بدهد. در این مرحله به هیچوجه لازم نیست فرد به مفهوم ذهن جمعی (روح جمعی) و… فکر کند تا زمانیکه متعاقبا در درس های این عرفان، توضیحات نظری و کارهای عملی در این موارد را ببیند. در آن صورت خود معرفت پژوه متوجه چگونگی پیاده شدن این قضیه خواهد شد. بنابراین اساس این آموزش بر مبنای ساده ترین حالت ممکن قرار داشته و فاقد هرگونه پیچیدگی می باشد (ببین و بگیر و آزمایش کن).

نکته مهم 2: به کارگیری عملی قابلیت‌های مکتب عرفان کیهانی حلقه تفویضی بوده و متکی به هیچ یک از توانایی ها و داشته های فردی نیست. از جمله، موارد زیر هیچگونه نقشی در آن ندارند:

– سن، جنسیت، نژاد، ملیت، استعداد، میزان تحصیلات، معلومات، نوع تفکرات، اعتقادات و…

– ریاضت، ورزش، نوع تغذیه و…

– تیپ (مورفولوژی – تیپ شناسی) ساختاری افراد مانند تیپ دموی، بلغمی، سوداوی و صفراوی یا تیپ های واتا، بیتا، کافا یا تیپ های ایندومورفی، مزومورفی، اکتو مورفی   

– سعی، کوشش، تلاش، اراده، تقلا و…

– تخیل، تصور، تجسم، ذکر، مانترا، ترسیم نماد، علامت، سمبل، تلقین، تکرار، تمرکز 

– علم اعداد (جفر)، موقعیت ستارگان، سال و ماه تولد افراد و…

– …

نکته مهم 3: با توجه به اینکه مرحله آموزش عام، مقدمه ورود به دوره پیشرفته و بی سابقه ای در حوزه کسب تجارب نظری و عملی عرفانی (کلاس بی کلاسی و…) می باشد، از همه دوستان عزیز مجموعه انتظار کمک و همکاری دارم تا با یاری همه جانبه، پیاده شدن این تجربه بی سابقه را برای همگان فراهم کنند.

نکات مهم در خودآموزی نظری و عملی عرفان کیهانی حلقه که لازم است به آنها توجه شود:

1 – حتما ویدیوها باید به ترتیب و مطابق درسنامه دیده شوند (در این مرحله درس نامه نظام قدیم).

2 – ویدیوها میتواند از کلیه پلتفرم‌های عرفان حلقه مانند وب سایت آکادمی نظام قدیم، یوتیوب، تلویزیون، تلگرام یا از روی ویدیوهای دانلود شده بر روی سی دی و فلش مموری و… دیده شوند. همچنین در صورت تمایل میتوانید به جای مشاهده ویدیوها از فایلهای صوتی موجود در بخش نظام قدیم آکادمی طاهری، ساندکلود یا تلگرام منابع نظام قدیم استفاده کنید.

3  – جهت مشاهده کلیه اطلاعات مورد نیاز از جمله درسنامه و نحوه گذراندن دوره ها میتوانید به وب سایت نظام قدیم آکادمی طاهری به آدرس زیر مراجعه کنید:

elementary.erfanhalghehacademy.com

در وب سایت نظام قدیم، کلیه اطلاعاتی که برای گذراندن دوره ها لازم دارید، بدون نیاز به ثبت نام در آکادمی آمده است، حتما قبل و در حین مشاهده ویدیوها از پلتفرم‌های دیگر به این وب سایت مراجعه و آنها را مطالعه کنید.

همچنین، برای اطلاع از پلتفرم‌هایی که در آن میتوانید دوره نظام قدیم را طی کنید، میتوانید به وب سایت نظام قدیم آکادمی طاهری مراجعه کنید.

4 – علاقمندان با دیدن ویدیوهای آموزشی و راهنمایی هایی که در سایت های آموزشی مربوطه وجود دارد، همچنین با مراجعه به بانک سوال و رفرنس مرکزی و… پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت خواهند کرد. بنابراین قبل از این مرحله از طرح سوالات درسی خودداری کنید. بدیهی است پس از این مرحله در صورتیکه سوالاتی بدون پاسخ باقی مانده باشد با پاسخگویی به آنها در بانک سوال زمینه اصلاع عموم را از آن سوال فراهم میکنیم.

5 – گذرانیدن دوره های مکتب عرفان کیهانی حلقه به هر نحو و به هر صورت بمنزله ادای سوگند مطابق متنی که حتما به رویت فرد رسیده، میباشد. همچنین فرد ملزم به رعایت آیین نامه های اجرایی و بجا آوردن تعهدات اخلاقی که به اطلاع میرسد، خواهد بود.

6 – دوره مربیگری برای آنها که کماکان مایل باشند آنرا بگذرانند، همچنان مانند قبل از طریق مرکزیت تفویض و مدرک آن صادر میشود. (لازم به یادآوری است که صدور مدرک مربیگری از طریق مربیان ممنوع و تخلف جدی محسوب میشود).

7 – علاقمندان دوره های جامع نظام جدید، برای طی دوره ها میتوانند در آکادمی طاهری اقدام به ثبت نام نمایند (از طریق ادمین شهریه و یا معتمدین ثبت نام). اما در صورتیکه مایلند از دوره های آموزش عام رایگان استفاده کنند، لازم است که تا تکمیل دوره ها تا سال آینده و جا افتادن آموزش عام نظام قدیم تامل بفرمایند.

8 – برای دریافت هرگونه مدرک طی دوره های مکتب عرفان کیهانی حلقه، مانند قبل نیاز به ثبت نام می باشد (از طریق ادمین شهریه و یا معتمدین ثبت نام).  

9 – برای گذراندن دوره نظام قدیم از این پس نیازی به ثبت نام در آکادمی طاهری نیست و تمامی اطلاعات و منابع و رفرنس ها به صورت آزاد در اختیار عموم قرار میگیرد.

در این رابطه: منابع موثق مکتب عرفان کیهانی حلقه، صرفا از طریق رفرنس و منابع مرکزی آکادمی طاهری ارائه میگردد. بنابراین بازهم از ارائه دهندگان رفرنس و منابع مکتب عرفان کیهانی حلقه درخواست میشود که با وجود رفرنس کامل نظام قدیم و نظام جدید مرکزی، منابع خود را تعطیل و افراد را به رفرنس و منابع مرکزی ارجاع دهند.


آخرین تغییر: یکشنبه، 9 بهمن 1401، 2:08 صبح