صفحه:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  13  (ادامه)

آ

سؤال:

آیا «روح جمعی» و «ذهن جمعی»، هر دو به یک موضوع اشاره دارند یا دو‌ مقوله متفاوت هستند؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

«روح جمعی»، بخشی از «ذهن جمعی» است. 

ذهن جمعی، خود یک گیرنده است که موارد دریافتی و اطلاعات کیهان را پردازش می‌کند. اما روح جمعی که خود، بخشی از ذهن جمعی است، مانند یک آینه کروی عمل کرده‌ و آنچه را که ذهن جمعی دریافت و‌ سپس و پردازش می‌کند؛ انعکاس می‌دهد.
در این رابطه، ما دیگر نمی‌خواهیم از کلمه «روح» استفاده کنیم و اگر قبلا استفاده شده؛ به این علت بوده که استفاده از اصطلاح روح جمعی متداول بوده است. در حالی‌که خود کلمه «روح» به‌طور کلی، چنان قابل تعریف نیست و فقط یک اصطلاح عامه است. بنابراین، تعاریف دقیق‌تر و‌کامل‌تر آن در دروس نظام جدید آکادمی ارائه خواهد شد و این موضوع را با تقسیم‌بندی و تعاریف دقیق‌تری توضیح خواهم داد.


سؤال:

آیا احتمال دارد کسی که مبتلا به سرطان است و در ارتباط فرادرمانی قرار می‌گیرد؛ در عین حال متاستاز هم بدهد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

در صورت تشکیل حلقه، امکان ندارد که شرایط بیمار بدتر شود. فرضا یک بیمار دارد روند سرطان را طیمی‌کند و سرطانش در مرحله متاستاز است و مدام بخش‌های مختلف بدن او را درگیر می‌کند. از طرفی وقتی به او پیشنهاد برقراری ارتباط داده می‌شود؛ برای خالی نبودن عریضه، موافقت می‌کند ولی اصلا ارتباط او برقرار نشده و بیماری دارد روند خودش را طیمی‌کند و هر روز متاسیون در یک جای بدن او صورت می‌گیرد. در واقع او اصلا در ارتباط نبوده و حلقه‌‌اش تشکیل نشده است. محال ممکن است که در صورت تشکیل حلقه، اوضاع بدتر شود. حداقل گزارشی که در این مورد وجود دارد؛ کاهش درد و عوارض جانبی شیمی‌تراپی و کیموتراپی است که یک گزارش عام می‌باشد علاوه بر آن، موارد بسیار بسیار زیادی هم هستند که کاملا درمان شده‌اند.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 4دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:29:21 تا 1:30:53)



سؤال:

آیا ارتباط تشعشع دفاعی فرادرمانگاه مَجازی، با حلقه‌های تشعشع دفاعی که به معرفت پژوهان تفویض می‌شود؛ تفاوت دارد؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

در فرادرمانگاهمَجازی، لول تشعشع دفاعی توسط شبکه شعور کیهانی تعریف و تعیین و اِعمال می‌شود.

  این لول از تشعشع دفاعی برای اولین بار است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و با تشعشع دفاعی که به معرفت پژوهان تفویض می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ تفاوت‌هایی دارد. از جمله اینکه، لول آن توسط خود شبکه تعیین خواهد شد و بیرون‌ریزی‌های آن نیز کنترل شده‌تر می‌باشد.

همچنین اعلام تشعشع دفاعی برای دیگران اگر از آنها اجازه نداشته باشیم، برای آنها عمل نخواهد کرد. اما بر روی فرد اعلام کننده تاثیر خواهد نمود.

نکته: توجه داشته باشید همانطور که در فرادرمانگاه توضیح داده شده است، اعلام ارتباط دفاعی برای دیگران نیاز به کسب اجازه از آنها دارد و تخلف در این مورد می‌تواند برای فرد خاطی مشکلاتی ایجاد کند، بدون آنکه در مورد فردی که نام او داده شده؛ کاری صورت گیرد.

بنابراین لازم است از افراد اجازه گرفته شود و به آنها در مورد امکان بیرون ریزی اطلاع رسانی شود. البته در این حالت بیرون ریزی‌ها کنترل شده است.


اطلاعیه: مورخ ۸ فروردین ۱۴۰۲،مصادف با ۲۸مارچ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ما‌طاهری دات کام»



سؤال:

آیا استفاده از فرادرمانی و قرار گرفتن در اتصال در مورد پرخاشگری هم موثر است؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

در مورد پرخاشگری هم مانند ترس و برخی موارد دیگر، ابتدا ارتباط فرادرمانی را برقرار می‌کنیم و در صورتی‌که به نتیجه دلخواه نرسیم؛ از ارتباط تشعشع دفاعی استفاده می‌کنیم. در واقع دومین استیج (Stage، مرحله) قضیه، معمولا تشعشع دفاعی است. این یک اصل مهم است که در مواردی که از فرادرمانی نتیجه نگیریم، یعنی در مورد افرادی که ممکن است جزو سی درصدی باشند که از فرادرمانی نتیجه نمی‌گیرند؛ تشعشع دفاعی را آزمایش می­کنیم.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 6دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:36:03 تا 1:36:39)



سؤال:

آیا این امکان وجود دارد که مطالب جزوه‌های نظام قدیم هم مانند نظام جدید به‌صورتی بر روی وب‌سایت قرار گیرند که قابلیت سرچ داشته باشند و فقط به‌صورت فایل برای دانلود نباشند؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

کلیه مطالب آموزه‌های مکتب عرفان کیهانی حلقه در کلیه رشته‌ها و زمینه‌های مختلف آن قابل سرچ کردن هستند. بخشی از این کار تا کنون آماده و ارائه شده و بقیه در حال انجام می‌باشند. در این زمینه لازم است که افراد اپلیکیشن عرفان حلقه را از گوگل پلی و یا اَپ استور دانلود کنند تا همه داشته‌های این مکتب را یکجا در اختیار داشته باشند و از همه ظرفیت‌های آموزشی آکادمی طاهری استفاده کنند.

برای جستجو در کلیه مطالب، می‌توانید پس از ورود به وب‌سایت آکادمی طاهری، از طریق ذره بین بالای صفحه، در تمامی رفرنس‌ها جستجو کنید.

فیلم آموزشی نحوه استفاده از جستجوی پیشرفته در وب‌سایت‌های آکادمی طاهری:

https://t.me/mataherinews2/1542


اطلاعیه: مورخ ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، مصادف با ۱۴ فوریه ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


سؤال:

آیا این کار صحیح است که هنگام برقراری ارتباط تشعشع دفاعی یک نفر، شخص دیگری از افراد مجموعه، برای او کانال خروج ویروس غیر ارگانیک شود؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

در این رابطه، بهتر است افراد، دیگران را کانال موجودات غیر ارگانیک نکنند و برای آنها مشکل‌سازی و ایجاد دردسر نکنند. انجام هر عملی خارج از موضوع درس‌هایی که ارائه کرده‌ام، تخلف محسوب می‌شود و مشکل‌ساز است؛ چه دلیل آن را گفته باشم و چه نگفته باشم.
در رابطه با این مورد طرح شده نیز، حتی بر فرضِ صحت این موضوع که در بسیاری از موارد صحت ندارد (من حاضر هستم تست کنم)؛ باید گفت که برخی مواقع، شبکه منفی‌ کرِدیت‌هایی (credit، اعتبار) به افراد می‌دهد تا آنها را بازیچه دست خود کند و افراد ناآگاه هم تصور می‌کنند که یک موقعیت استثنایی برای آنها ایجاد شده است.
لازم به ذکر است، هر آنچه که لازم بوده را در قالب درس‌ها گفته‌ام و نمی‌شود که افراد بخواهند هر روز، یک موردی را استثنا کنند.


سؤال:

آیا با استفاده از روش فرادرمانی، قطعا درمان می‌شویم؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

هیچ سیستمی در جهان هستی راندمان صد درصد ندارد. نتایج آمار در فرادرمانی نشان می‌دهد که در بدبینانه‌ترین حالت، هفتاد درصد افراد از فرادرمانی نتیجه می‌گیرند و سی درصد درمان نمی‌شوند. با این‌حال، از این سی درصد افرادی که از فرادرمانی نتیجه نگرفته‌اند؛ تعدادی از طریق تشعشع دفاعی درمان می‌شوند و تعدادی نیز از طریق پیگیری آموزه‌های مکتب عرفان کیهانی حلقه، با اصلاح مشکلات بینشی خود، درمان می‌شوند. تعدادی از افرادی هم که نتیجه نمی‌گیرند؛ به‌علت شاهد نشدن خودشان می‌باشد که در زمان برقراری ارتباط، شاهد نمی‌شوند و به‌دنبال تجزیه و تحلیل علمی اتصال هستند. در حالی‌که تنها شرط برقراری ارتباط، «شاهد» بودن (نظاره‌گر) می‌باشد و تعبیر و تفسیر باید بعد از اتصال انجام شود و نه در خود اتصال. همچنین این یک امر بدیهی است که اگر نتیجه صد درصدی درمان داشته باشیم؛ دیگر مرگ متوقف می‌شود و این یک امر محال است. به‌ هر حال نتیجه 70 درصدی درمان، که بدون هیچ وسیله و ابزاری صورت می‌گیرد؛ در مقایسه با پزشکی رایج، یک نتیجه بسیار قابل توجه است.


رفرنس پاسخ:

- فایل تصویری معرفی فرادرمانی- دیدار شماره 44 بنیانگذار«محمدعلی طاهری»: (10:22 تا 11:57)

-فایل تصویری جلسه 2دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (2:17:27 تا 2:19:19)

-فایل تصویری جلسه 6دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (1:15:03 تا 1:15:45)



سؤال:

آیا با اسکن فرادرمانی، بیماری‌هایی هم که ممکن است فرد در آینده به آنها مبتلا شود؛ رو می‌آید؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

در صورتی‌ این اتفاق می‌افتد که آن بیماری، هم‌اکنون در بدن فرد اثری به‌جا گذاشته باشد. به‌عبارتی روند بیماری در درون فرد آغاز شده و در طول چند ماه بعد، علائم آن ظاهر می‌شود. چنین مواردی با این اسکن رو می‌آیند. در غیر این‌صورت، ما از آن بیماری‌ها مطلع نمی‌شدیم و ممکن بود زمانی که نمایان می‌شوند؛ به‌صورت یک بیماری حاد بروز کنند. بنابراین این اسکن، پیشاپیش بسیاری از این موضوعات را رو می‌آورد و از عارضه‌ بعدی آن جلوگیری می‌کند.


رفرنس پاسخ:

-فایل تصویری جلسه 4دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (08:23 تا 09:01)

-فایل تصویری جلسه 6دوره 1 نظام قدیم نسخه اول: (45:43 تا 46:17)


tag ها:

سؤال:

آیا با وجود عام شدن حلقه‌ها، هنوز این امکان وجود دارد که باز هم از استاد محمدعلی طاهری و یا مربیان خود بخواهیم که مجددا حلقه و‌ لایه محافظ فرادرمانی یا تفویض سایر حلقه‌های دیگر را برای ما انجام دهند؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

این امکان وجود دارد اما مغایر با برنامه‌های رشد و تعالی در این مسیر است. در این برهه، لازم است که معرفت پژوهان با سطح دیگری از حلقه‌ها و کاربرد آنها آشنا شوند.
نظر به اینکه از تاریخ ۷ مهر‌ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ دیگر نیازی به تفویض حلقه‌هایی که تاکنون در نظام قدیم آمده است، از طریق بنیانگذار عرفان حلقه هم نیست؛ خود فرد می‌تواند ارتباط‌های کلاس بی کلاسی را تجربه کند و آنچه را که درخواست دارد (مطابق درسنامه و برنامه‌های ارائه شده و طی دوره‌ها) شخصا از ذهن جمعی دریافت کند.

اطلاعیه: مورخ ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ مصادف، با ۵ فوریه ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»


سؤال:

آیا بخش سایمنتولوژی در فرادرمانگاه مَجازی، فقط به ارتباط «اصلاح الگوی خواب» محدود می‌شود؟

(آخرین ویرایش: چهارشنبه، 10 آبان 1402، 5:31 عصر)
پاسخ:

در حال حاضر ارتباط اصلاح الگوی خواب و ارتقای کیفیت خواب فعال است و به مرور، ارتباط‌های دیگر نیز به فرادرمانگاه سایمنتولوژی اضافه خواهد شد.

اطلاعیه: مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، مصادف با ۲ می ۲۰۲۳ در وب‌سایت مرکزی «ماطاهری دات کام»



صفحه:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  13  (ادامه)